Od 18 listopada 2021 r. przedsiębiorcy, którzy skorzystali z pomocy dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0, zyskają dostęp w bankowości elektronicznej Polskiego Banku Spółdzielczego w Ciechanowie do oświadczenia o rozliczeniu subwencji z Tarczy Finansowej PFR 2.0.
Małe i średnie przedsiębiorstwa
Wniosek o umorzenie subwencji jest już dostępny w bankowości elektronicznej - trzeba go uzupełnić i przesłać online do PFR za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku do 15 stycznia 2022 r.
Zanim wypełnisz wniosek, przygotuj odpowiednie dokumenty – poprosimy Cię o załączenie plików w formacie xml - JPK_PKPIR albo JPK_KR za okres listopad-grudzień 2020 r. oraz za okres styczeń-marzec 2021 r.
Mikrofirmy
Wniosek o umorzenie subwencji będzie dostępny w bankowości elektronicznej od 19 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r.
W obu przypadkach wnioski o umorzenie zobaczą tylko klienci, którzy składali wniosek o Tarczę Finansową PFR 2.0 za pośrednictwem naszego banku.
W kwietniu 2022 r. PFR za pośrednictwem banku przekaże do wiadomości klienta decyzję o umorzeniu subwencji.
UWAGA: w odróżnieniu od rozliczeń Tarczy Finansowej PFR 1.0 wnioski o umorzenie nie będą zawierać wstępnej propozycji rozliczenia.
Co się stanie, jeżeli nie prześlę wniosku?
Jeżeli nie prześlesz wniosku, będziesz zobowiązany do zwrotu subwencji w całości.
Adres: ul. Garbary 71, 61-866 Poznań pbs@pbswpoznaniu.pl SWIFT KOD: GBWCPLPP NIP: 566-00-10-929 REGON: 000508046 KRS: 0000027891